2015. augusztus 9., vasárnap

Eredményhirdetés

Sziasztok! 

Hát íme sikerült döntenem a helyezettek mellett, és azt kell mondanom, hogy nagyon megnehezítettétek dolgomat. Volt, hogy egyetlen kategóriába minden oda jelentkezőnek helyezést adtam volna, de csak hármat választhattam. Megismerkedtem körülbelül harminc csodálatos, vicces, szórakoztató történettel, és még mindig csak köszönni tudom a jelentkezéseteket. 
A helyezetteknek gratulálok, valamint arra kérném őket, adják meg kommentben az e-mailcímüket, vagy írjanak rám e-mailen, hogy az ajándékuk végett tudjunk róla beszélni, és el tudjam küldeni. :) 

Nyeremények:
 1. helyezett: oklevél + blogajánló + interjú+ ajándék meglepi
 2. helyezett: oklevél + design kritika a Rose Blogmagazinon + interjú + ajándék meglepi
 3. helyezett: oklevél + interjú + ajándék meglepi

Jelentkezni a nyereményekért 2015. 08. 18 - ig lehet.



FEJLÉC KATEGÓRIA: 





DESIGN KATEGÓRIA






PROLÓGUS KATEGÓRIA 





TRAILER KATEGÓRIA






FOGALMAZÁS KATEGÓRIA




LEGJOBB FÜLSZÖVEG





LEGJOBB FANFICTION KATEGÓRIA






12 megjegyzés:

  1. Kedves Bella!

    A prológus kategóriában 1. helyezést értem el, így itt is lenne az e-mail címem: catalinasanchez880@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm!

    Üdv,
    Catalina

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm az 1. helyezést! E-mail címem: eszter@gloner.hu

    További szép napot! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Köszönöm a 2.helyezetet a legjobb fanfiction kategóriában! Nagyon örülök neki!! <3
    Email : csibu2100@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Kedves Bella! Először is nagyon szépen megszeretném köszönni A legszebb fejléc kategóriában a harmadik helyezésemet. Az email címem: gittusz10@gmail.com
    Egyébként már írtam email-t. :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Bella!

    Nagyon szépen köszönöm a 3. helyet. Álmomban sem gondoltam volna, hogy kezdő íróként egyáltalán helyezést érhetek el, főleg fogalmazás szempontjából, ez nagyon jó érzés számomra, pláne úgy, hogy tudom jól, nagyon sokat kell még fejlődnöm. Tényleg csak köszönni tudom.
    e-mail: markuspetra@hotmail.com

    VálaszTörlés
  6. Kedves Bella!
    Nagyon meglepődtem, hogy fejléc kategóriában sikerült helyezést elérnem. Bevallom, ha számítottam is helyezésre, akkor inkább a fogalmazást figyelembe vevő kategóriákban tettem volna. Na mindegy, mindig érhetnek meglepetések. :D De legalább tudom, hogy az új fejléc megállja a helyét a blogon. :)
    Köszönöm, hogy részt vehettem a versenyen. ^^
    mail címem: mircsi9919@gmail.com

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés
  7. Kedves Bella!
    Nagyon-nagyon szépen köszönöm a nekem ítélt helyezést, nagyon boldoggá tettél vele! :) És köszönöm a lehetőséget is, hogy részt vehettem a versenyen!
    Email: rekacicu@gmail.com

    Ölel,
    Riri

    VálaszTörlés
  8. Szia, drága!

    Köszönöm a második helyezést, itt is az e mail címem: csonka.kitti144@gmail.com

    Puszil: Sayaa Badrick

    VálaszTörlés
  9. Szia Bella !
    Köszönöm a harmadik helyezést. Nagyon örülök neki. Itt is lenne az email címem: foreverTH199910@gmail.com
    Puszi: Norah Herrlich

    VálaszTörlés
  10. Szia Bella!
    Először is köszönöm szépen a fogalmazás kategória első helyét, nagyon megörültem neki :3 Másrészt pedig itt az e-mail címem: dori.nagy0728@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehettem a versenyen! :)
    Puszi, D.

    VálaszTörlés
  11. Kedves Bella!

    Nagyon szépen köszönöm a helyezéseket, rettentően hálás vagyok! :)
    E-mail címem: luca.lehoczki@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehettem a versenyeden! :)

    All the love,
    RS

    VálaszTörlés
  12. Kedves Bella! :)

    Nem kaptam semmilyen értesítést az eredményhirdetésről, remélem azért még nem késő! :)
    A fogalmazás kategória második helyét iszonyatosan köszönöm, viszont az, hogy a Fanfiction kategóriában nyertem, feldolgozhatatlan. Mindkét helyezésért nagyon nagyon hálás vagyok! :)
    E-mail: tviki1487@gmail.com :)
    Köszönöm, hogy versenyezhettem! :)

    Hatalmas ölelés és köszönet:
    Vicky T.

    VálaszTörlés

Író: Bella