2015. november 26., csütörtök

Oó...

Jajj gyerekek! 

Nem, nem új rész... csak... 
Hát az úgy van, hogy (hát-tal nem kezdünk mondatot) a kémiai tudásom egyenlő az eggyel. Magyarul: értem, de mégsem. Ezt nehéz elmagyarázni, mert egyébként jó tanuló vagyok, de a kémiát egyáltalán nem vágom, és valószínűleg holnap meg fogok halni, szóval ne várjatok új részt csak viccelek ááám... remélem! Holnap témazáró. És sík hülye vagyok ebből a tantárgyból... DE! Ha ezt a dolgozatot valamilyen oknál fogva sikerülne megírnom... esetleg egy négyesre, akkor indítok a
blogon egy nyereményjátékot! Ezt azért mondom el, hogy szurkoljatok! xDDD Komolyan. Nem, nem vicc. Kell a jó jegy, nem akarom rondítani a félévimet... És talán, ha drukkoltok, jön az "ihlet"... nem tudom, de minden számít. És most tuti hülyének néztek, hogy emiatt írok, de... na, jó, igazából szörnyen untam a kémiát, és úgy döntöttem inkább írok egy bejegyzést, minthogy még egy gyakorló feladatot megcsináljak. Légyszi, gyerekek, légyszi, küldjétek a pozitív energiát... vagy mit... :)  Valamint szívese várok komiba minden olyan véleményt, amiben esetleg kifejezhetnétek, hogy ti mit utáltok ebben a förtelmes tantárgyban, vagy éppen mit szerettek! Szóval szorítsatok értem! <3 <3 <3

Ölelééééés,

4 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Először is iszonyú sok sikert a vérengzéshez, küldöm a végtelen energiát! Az erő legyen veled Luke!:DD
    Hogy mit utállok a kémiában? MINDENT! Na jó, azért nem mindent, de nehéz lenne elmagyaráznixD
    Még egyszer sok sikert, szurkolok:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Drága!

      Remélem, hasznát veszem, mert ha nem... akkor szomojú leszek. :(
      Amúgy így mellékesen: tudnom kéne, hogy ki az a Luke? xDDD

      Ölel,
      Bella

      Törlés
    2. Ami Luke-ot illeti... MegőrültemxD
      Az AXNen persze hogy a Star Wors-t adják, a nővérem meg persze hogy azt nézi, csak hogy engem idegesítsen:D
      Luke "anyáink szőkefürtös (jedi) lovagja mellékesen nem fehér lovon, hanem űrhajón"...xD
      Nem, nem kéne tudnod... Atya ég, tényleg meghülyültemxD

      Törlés
    3. Már azt hittem lemaradtam valamiről :)))
      Amúgy nem vágom, hogy kik szerepelnek a Star Warsban, mivel nem nézem, de okééééé. :)))
      Köszi, hogy elmagyaráztad! :)

      Törlés

Író: Bella