2015. december 29., kedd

Díjat kaptam

Köszönöm szépen ezt a díjat Nessának, az eddigi legjobb bétámnak! :))) Öröm veled dolgozni!


Feladatok:
1. Írd ki, kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 10 tényt!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
 4. Tegyél fel 10 kérdést!
 5. Küldd tovább 10 embernek!

10 tény rólam: 
  1. Idén kezdtem a gimnáziumot.
  2. Január 3-án leszek tizenöt éves.
  3. Imádom a sorozatokat és a filmeket.
  4. Leginkább designblogokra vagyok feliratkozva.
  5. Jelentkeztem könyvborító szerkesztőnek a SIOS-ba! Ha felvesznek, linkelem. 
  6. A Suttogás az eddigi egyetlen olyan történetem, amelyet nem tudatosan kezdtem el írni. 
  7. A másik történetem blogom itt található meg. 
  8. Szeretek fejléceket szerkeszteni. 
  9. De a legjobb fejléceim akkor születnek, amikor magamtól kezdek el valamit. Tehát, ha nem rendelésre, hanem csak úgy spontán készül. 
  10. Holnap lesz az öcsém névnapja.

Kérdezz-felelek: 
1. Ki(k) a legfontosabb személy(ek) az életedben?
A családom.

2. Hogy néz ki az énideálod? Vagyis, hogyan szeretnél kinézni?
Hát nem így, ahogy most, az tuti. Örülnék, ha könnyen kezelhető, hosszú, szőkésbarna hajam lenne és mélykék színű szemeim.

3. Mi az, amit szeretsz magadban, és mi az, amit nem? (Külső és belső tulajdonság is.)
Utálom magamban, hogy mindig a saját fejem után megyek, és jó tulajdonságnak tartom, hogy... ööö... nem biztos, hogy van ilyen. Jó tanuló vagyok. Ez elég jó tulajdonság, szerintem.

4. Ha dalt írnál, miről szólna?
Nem írnék dalt. És, ha írnék is... fogalmam sincs, miről szólna.

5. Ha meggazdagodnál, mit tennél először a pénzeddel?
Legelőször csapnék egy nagy családi bulit egy előzetes bevásárlással egybekötve, aztán szerintem, adományoznék is.

6. Nagy családot szeretnél, vagy a szingli életet választanád?
Nagycsalád.

7. Mit gondolsz, hogyan és mikor fog elpusztulni a bolygónk?
Nem tudom, nem is izgat. Élek, ameddig élek, aztán meghalok, amikor meghalok.

8. Van(nak) rossz szokásod/szokásaid? Mi(k) az(ok)?
Igen, határozottan. Először is. Folyton hagyom lemerülni 2%-ra a telefonomat, és csak utána jut eszembe, hogy fel kéne rakni töltőre. Rendmániás vagyok, vagyis ha meglátom, hogy valami nincs helyén a szobámban, azonnal elrakom a helyére. Általában, amikor nincsenek itthon a szüleim üvöltetem a zenét, ami azért rossz, mert, ha csengetnek, nem hallom. És, akkor kénytelenek felhívni, hogy toljam le a seggemet és engedjem be őket.

9. Van olyan dolog, ami nélkül hosszútávon megőrülnél? Ha igen, mi az?
Szerintem nincs, és, ha van is, nem őrülnék bele.

10. Mi(k) a kedvenc weboldala(i)d?
Mint mondtam a designoldalak a kedvenceim, de így azok között sem különböztetek meg kedvenceket és nem kedvenceket.

10 kérdésem: 
  1. Mi az, amihez nem értesz, de nagyon szeretnél hozzá érteni?
  2.  Hogy telt a karácsony?
  3. Van újévi fogadalmad? Ha igen, mi az?
  4. Mi az álmod?
  5. Ha bárhol élhetnél a világban, te hol élnél? Miért?
  6. Ki az, akiért rajongsz?
  7. Melyik az a nap, amelyet már év eleje óta vársz?
  8. Melyik az a színésznő, aki szívesen lennél?
  9. Mi a véleményed Nina Dobrevről?
  10. Melyik zenét ajánlanád mindenkinek?

Akinek küldöm: 
 1. A.N. Earnshaw
 2. Riri Nord
 3. Agatha Hestya
 4. Arika Blue
 5. Vicky T. 
 6. Szimy
 7. Kriszti
 8. Alexis Divergent
 9. Skyler Wilson
 10. Klau



2 megjegyzés:

  1. Drága Bellám! ^^
    Nagyon szépen köszönöm, hogy ismét megáldottál egy díjjal, nagyon sokat jelent, hogy tőled kaphatok ismét egyet! ^^ Imádlak, remélem, a jövőben gyakrabban tudunk beszélni! <3

    Ölelés a neten keresztül,
    Vicky

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vicky!

      Még szép, hogy megjelöllek a díjaimon, hiszen általában te is megszoktál engem! Hát igen, a beszélgetés mostanság nem jön össze nekünk, mindig akkor vagyunk fent, amikor a másik éppen nincs. :)) Mindenesetre, én is nagyon remélem!

      Virtuális ölelés,
      Bella

      Törlés

Író: Bella