2016. június 11., szombat

Köszönet és millió puszi

Drága olvasóim! 

A mai napom szörnyen fáradtan kezdődött és, mikor reggel felléptem a blogomra és megláttam, hogy "TE JÓSÁGOS URAMISTEN ÉS SZENTSÉGES ÉDES ATYÁM, MÁR 31-EN VAGYUNK!" annyira boldog lettem, hogy közöltem anyukámmal, hogy ma én sütöm a lángost. Öhm, az első kettőt odaégettem, szóval... azt hiszem szakács sosem leszek, legalábbis anyukám arcát látva, egészen biztosan nem. Viszont ti vagytok az én kis reményt adó csipet-csapatom, akik minden körülmény között bennem tartják a lelket és, akinek ezek szerint, tetszik, amit csinálok. 
Ezért is gondoltam, hogy jár nektek legalább ennyi, legalább! Ez a bejegyzés korántsem fejezi ki az irántatok való hálámat és úgy gondoltam, hogy ideje lenne megkérdeznem benneteket, hogy szerintetek legyen-e a Suttogásnak facebook csoportja, ahol megismerkedhetek az én drága olvasóimmal és dumálgathatok velük. És fordítva. Valamint a további bejegyzésben találhattok az író-valamint szerkesztőpalántáknak néhány apróságot, amely talán megkönnyíti a munkátokat. A következő rész is jön nem sokára és igazán érdekelne a véleményetek azzal kapcsolatban, hogy ti szerintetek mi lesz Ally és Brandon sorsa. 

 <3 <3 <3 Köszönöm, hogy vagytok! 

BELLA




Ezek csupán textúrák és ihletképek, de remélem, azért hasznukat veszitek majd a továbbiakban. <3


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Író: Bella